Isnin, 21 Jun 2010

GedikGedik :)

hello, Sayaaang !
eh, korg nampak tak ade benda yg tulis ' SHADA ' tergedik-gedik follow mouse korg?
korg nak jugak tak?
hahh ! senang jea ! copy-paste-edit :)
lagi sekali aku tak boleh paste code diee lat sini sebab aku taktau tapi skrg aku dah tau tapi malas nak buat ;pp ~
okaaayy,
ThankYou to kakEdrienaHazelina for the tutorial ;B
okaaayy, blog diee ni tak boleh ulas banyakbanyak sbb baru jea view blog die tadi !
tapi, blog diee banyaaaaaaakk tutorial bergunee ! ^^
sila click dan vieeeeeww ~
and pembetulan utk edit code tuh,
- utk font family -
font-family: 'verdana' ;
okaaayy, yg ni korg boleh edit yeaa !
mcm aku, aku gune 'monotype corsiva'
korg boleh buat macammacam contohnyee Trebuchet, Comic Sans dan banyaaak lagi :)
- utk size -
var size= '24' ;
korg boleh tukar sesuka hati korg yeaa !
tulislah apeape, 12 kea 8 kea 48 kea, sukehatilahh kann,
okaaayy, aku nak sambung blogwalking lagi ni !
ade tutorial baruu, aku bagi korg yeaa !
ByeByee ~

Tiada ulasan: