Selasa, 15 Jun 2010

holidays ~

mari kite buat entry panjang lebar !
kenapee? ;'(
denda utk Shada sbb ponteng Blogging selame 3 hari ! * cehh, mcm skola pulokk ;p
kononnyee aku baru balek dari kampungg semalam padahal aku dah balek hari Ahad yg lalu ! UWAA ~
okaaayy, cite psl kampungg ~
KAMPUNG
wahh, bestlahh !
aku mandi laut 2 kali sampai demamdemam kaw tahuu? ;p
yess, 2 kali ! hari Jumaat dann Ahadd !
demamdemam pon best !
satu rumah kuar mandi laut !
atok ponn ! wahh, hebat ! Banggelah ! * banggla
ohh, gamba mandi laut takdokk, lupee ~
mcmmne tak lupee klu mandi laut smpi tak igt dunie? HAHAHAH !
okaaayy, habes psl kampungg ~
cite laen pulokk !
psl Shahir ~
eh, bukan Shahir AF8 tuh ~ Shahir adek aku ! ;p
kejapp, cari gamba die kejapp ~



muke org mengantuk ~

statement gamba;

kaw nmpk rambut die yg sengal tuh ?

aku yg buat ~ HAHAHAH

bdk ni baru drjh 2 !

tpi, die ni mcm matang siket sampai kekadang aku rase die abg aku ! ;p

andd die susah nak mandi,

hari Sabtu hari tuh, die takmau mandi,

apelagi aku, Arul, abgZizie angkat die, lpstuh campak dlm kolah !

padan mukee ~

dah, takpayah cite psl die lagi ;BB

alamak, mcmmne nak panjangkan lgi entry ni ! --'

________________________________________

okaaayy, ni hari kedua aku sambung entry nih ~

apelahh, entry tak panjang manee tapi amek mase berharihari !

wahh, sumpah takde idea,

eh, tadi aku belogwalking,

semua belog aku usha lahh kann ~

time aku bukak blog Amy, die punyee layout samee dgn layout blog aku,

okaaayy, takpe Amy, awak gunelah layout tuh, kite tuka laen ~

* tambah lagi satu keje --'

okaaayylah, Bye !

aku tau tak cukup panjang, tapi aku mmg takde ape nak tulis ~

* bile nak habes cuti nihh ?







Tiada ulasan: