Isnin, 7 Jun 2010

UMMI KHADIJAHHHHHHHHH,

aku pelik betul kenapa ramai org kata kite twin,


about UMMI,

dia ni 'weird' siket, klu aku takmau 'mengaji' , dia pon tergedikgedik takmau 'mengaji' jugakk, q:

andd

klu dia ponteng smayang jemaah * skolah agame duluu *, aku pon terkinjalkinjal nak ikut jugak dann

setiap hari dia nak pakai baju same color dgn aku, nyeboklahh kau, Nyahh !

ohh, suatu hari tuh, UMMI kene tuduh pakai kasut dlm surau,

ustzh panggel nama dia masa perhimpunan dkt depan,

then, adekFazlin ckp dkt aku " klu kakUmmi kene panggel, akak pon mesti kene panggel jugak, ''

aku buat bodoh jealah,

taksampai 5minet, aku pulak yg kene panggel, --'

mulut adek mmg MASIN !

tapi, lpstuh, aku, UMMI, dgn budakbudak laen yg kene tuduh TERBUKTI takbesalah ! * cehh,

padan muka dgn org yg tuduh aku dgn UMMI

serve your right, Boy !

-

aku dah mula rindu UMMI pulokk ~

okaaayylah, aku rasa nak menanges jakk !

byebyee !

ILY, guys !

ILY, UMMI !

Tiada ulasan: