Rabu, 7 Julai 2010

shop-a-lot:)

selamat malam Yaaang ^^
esok kakak aku ajak outing dengan boyfie dia !
waaah, aku nak ajak Arip boleh? :p
sekarang dekat tangan aku ada 26 ringgit saplohsen :(
-
Budget; RM 26.10
RM 5 for ' tambang '
RM 2 correction tape
RM 3 getah rambut
RM10 jam
RM 3 examination pad
RM 3.10 anything :(
-
AYAH, 20 RINGGIT ONLY? MANA CUKUP ! x(
-
tak boleh bela jam 10 ringgit
aku prefer beli jam murah daripada beli jam mahal HAHAHA
lagipon banyak choices
haritu beli 6 bulan boleh tahan woa !
kalau ada jam yang mahal sikit,
memang tak boleh tahan kot dengan aku
retaklah pecahlah xD
-
AYAH, NAK SAPLOH RINGGIT?
-
takpelah bersyukur jelah :*
hopefully esok akak ' support ' aku HAHAHA
banyak mancung kau punya hidung !
okaylah bye:)
-
kejap kejap
Tyra, sorray Yaaang ! :o

Tiada ulasan: