Selasa, 2 November 2010

Budak Hitam ♥

Weh, Budak Hitam. Babi doh kau ! Dah bodoh tu bodohlah, tak cukup ke? Mintak kena maki je. Celaka bangsat babi pukikau harem ;/ Kau fikir aku perempuan, aku cuak dengan kau ke? Kau tengoklah esok siapa yang cuak. Aku dah susun ayat tinggal nak lepas kat kau je nie ! Gatal tangan tarik tudung aku. Kau tak payah nak jeles bagai kau takde tudung, kau pergi suh mak bapak kau belikan ! Kau dgn budak class kau sama je, babi-babi semua ! Pasal kau, aku kena iron tudung aku balik T____T setaaaaan !

Tyra, esok teman kite sound Budak Hitam tu :P

3 ulasan:

tyratyro berkata...

Bagus ! Hahaha okay sayanggggg <3

Shadaa berkata...

Okay, thankiuu <3

Syafa Lunia . berkata...

Budak hitam mana pulak nie ?