Selasa, 18 Januari 2011

I am 9 years old :D

Tadikan tuition kan, Shada kembali pada zaman silam time darjah 3 dulu. Shada belajar + - x / Apa kejadahnya tu? Nie semua sebab kene belajar start form 1 balik, Whole Numbers -,-' Maka tersengguk-sengguklah Shada dalam kelas akibat kebosanan, huhh. Last sekali, cikgu bagi soalan dekat depan. Cikgu cakap "Cepat volunteer, pergi depan ! Nak balik cepat kan?", lepastu semua pandang Shada.

Shada; Apahal korang pandang-pandang aku?
N; Pergilah buat !
Shada; Taknak lah. (tak mencabar) *dalam hati jo.
N; Cikgu, Siti nak buat cikgu !
Shada; Eh, mana ada. (kepala hotak kau)
Cikgu; Saya tau dia dah pandai, orang lain !
Shada; -SENYUM- (fuhh, selamat aku)

Dah pandai? Hihi, malunyaa :P Konon, setakat tambah tolak tu bolehlah xD
Oh, N tu budak keling. Tak faham bahasa. Orang cakap taknak, taknaklah =___="
Harap-harap minggu depan tak jadi macam ni lagi. Saya dah matang cikgu, saya tak belajar dah + - x / semua nie :P Sekali cikgu suruh kau jawab Pythagoras' Theorem ke Geometrical Construction ke, mau ternganga kau kat situ. Satu hape tak faham sebab tak belajar lagi T___T
Okay chioww, ngantuks -O-


Tiada ulasan: