Ahad, 27 Februari 2011

semenjak dua menjak ni,

nak guna *aku* jap, pelisssssss. okay
_________________________________________________________________

semenjak dua menjak ni,
aku rajin main badminton, wiwiwiwiwiwitt ! selalu main dengan dia ah.
???????????
dia lah !
|
|
|
|
|
|
\/

memang best gila, comel sial ! *termencarut*

tapi best best pon, agak sakit hati lah. dia asyik cakap. "jom main lama jom main lamaa!" mksud dia, main tanpa menjatuhkan bola lah, faham tak? tapi, dia punya *main lama* tu, tah berapa kali tah dia smash. mentang mentanglah aku tak pandai semashh Y____Y

semenjak dua menjak ni,
aku asyik moody. sampai orang cakap aku dah berubah grr. mana tak nya, duduk rumah online je kerja aku. kalau rajin buat overtime on sampai 4 pagi. tadi ajak mama pergi giant pon tak lepas. dah lah milo habis, maggi asamlaksa habis, spender habis, coli habis. mencikkk !

semenjak dua menjak ni,
aku asyik berkeling-kelingan setiap kali update blog. ye lah, takde sapa baca kan. aku sorang je yang faham apa aku cakap ni. kot.

habis/

daripada tadi semenjak dua menjak. padahal dah berapa menjak dah aku buat. merepek

Tiada ulasan: