Khamis, 31 Mac 2011

PPIM CAMP PART ONE.

selamat pagi.

dah pukul 3.30 dan belum tidur padahal esok camping. yeah ! shada camping besok, err hari nie. PPIM punya camping, Pergerakan PUTERI ISLAM Malaysia. Ya, saya PUTERI ISLAM bukan pengakap, harap maklum. ehhe wee sukaaa !

kali nie kali ke-2 camping kat sekolah. last year camp cegah jenayah. tapi saya bukan cegah jenayah tahun lepas, saya prostar tapi sengaja masuk sebab prostar takde camp sebab dia kedekut sangat pfft. last year camp dgn dila, dgn syafa. tapi tahun nie dorang takdak sebab dorang bukan PUTERI ISLAM. tapi, shada ade syaza dengan mira ! korang, nanti kite nak pg toliet teman tau. jangan buat donno je, aku sepak bontot sekor-2 T__T

barang semua memang dah lengkap dah ! kalau besok kabut takda itu takde ini memang taktau nak cakap apa dah. baju cikgu suruh bawak sampai 5 buat ape tah. dahla semua nak lengan panjang, erghh ! esok pukul 2 daftar, so shada tak belajar lah. best gila, cepat jealous. camp ni sampai hari ahad. conform-2 isnin ni shada tak datang. kononnya penat. tapi memang penat pun kan?

jumaat ---> sabtu ---> ahad tak online ! gila kau aku nak online time camping.

okay dah la, makin lama shada menaip, makin panjang shada merepek sebab bukan dalam mood mengupdate. sekarang ni pon taip macam laju gila sebab nak kejar waktu tidur takut esok tak bangun sekolah terus takleh camping. ngeri ! okay bye. nanti shada update pasal camp yek? bye lebiuu kiss sikit :-* taknak? bai

Tiada ulasan: